tjobre.

Har precis kommit hem, va hos frisören.. o hyffsat nöjd är jag väl! Känns som min gamla hårfärg så ja, snart vänjer jag mig väl.

Har lite små ångest att jag inte packat till Aiya Napa än.. lr äns kollat allt jag ska ha med mig? men jaja.. Var i solna o växlade pengar idag iaf.

Sitter o väntar på Robin nu iaf, vi ska fixa middag o äta med Jennifer. Meen jag blev precis så ruskigt sugen på tacos! så jag tror nog det blir ngt sånt ;)
Fast är ju lite sugen på att gå ut ikväll igentligen, just för att Magnus har fått in foten på Ojojoj och ska vara värd där! Meeen, jag måste ju tänka på att jag faktiskt kommer vara drunk 2veckor i sträck! (enligt vissa....)
Nejmen båda skona levern o plånboken lite kanske... o  så har jag ju lite saker o göra imorgon. Sen är man ju borta två veckor lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0