Kärsön igår, långholmen idag.



Igår hade jag en jätte mysig dag. Var på Kärsön med Ted, Matte, Peter, Patrik o lite fler folk. Va ju så grymt väder! Spelade lite vollyboll o basket, grillade, låg o chilla på stranden o faktiskt... tro det eller ej men jag badade!
o efter de stogd jag, Ted o Patrik ute i vattnet o kasta lite boll. Ganska skönt faktiskt:)

Sen åkte vi hem, jag o pappa gick ut o åt middag. Bio stogd sedan på schemat meeen pga låååång väntan på maten så blev det för sent. Så fick mysa lite med Robin sen ist.  Ganska okej! ;)


Nu har jag iaf fått i mig lite frukost efter promenaden, o ska snart hoppa in i duschen o sen bär det av ut mot Långholmen Jennifer, o kansek Jenny?! Soool o bad idag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0