Det bara händer lixom. Eller hur? Värmer j...

mms_img69738 (MMS)

De va en gryym kväll! Studentmottagningen hemma hos kusinen blev till fest o istället för krogen så stannade jag där. När jag skulle hem fick jag skjuts på cykeln av Fredrik ner till stationen. o medans vi väntade på bussen så försökte vi mata fåglarna. Ena måsen tappade en stor fralla så vi försökte slänga upp den i luften igen så dom kansek skulle fånga den? Men nee, noll samarbete lixom! o Smart som jag är, eller full som jag var kanske man ska säga så tog jag nattbussen åt fel håll. Bra att Robin va lite vaken o frågade vart jag va igentligen haha.. så ja, kom väl hem runt 4-5? o idag mår man som man förtjänar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0