Hemma!

Jag. Kan. Inte. Sluta. Hosta!
åååååh att det ska va så jävla jobbigt! ingen höjdare att antingen inte kunna somna för att man hostar, lr vakna av att man ligger o hostar sönder halsen. Menmen, ska försöka att typ bra äta frukt nu ett tag o få i mig massa vitaminer. Brukar faktiskt funka, så lets try lixom :P

Sjukt dålig uppdatering här, jag vet.. men jag har ju varit o levt livet i Aiya Napa i 2 veckor! Haft så sinnesjukt jävla kul! Träffat de bästa människorna och ja.. jag saknar ju folk redan, nästan så att jag vill åka tillbaka en sväng.
Ska lägga upp lite bilder o videos här sen o kanske skriva lite om det, men de kommer nog senare isf.

Blev hämtad av Robin på Arlanda iaf,
åkte hem o lämna min grejer sen hem till honom.. o så ska han vara sådär jobbigt underbar!
Jag fick ögonbindel och hörlurar att lyssna på med typ världens finaste låt medans han ledde ut mig i parken där han dukat upp picknick med ost, kex o vindruvor. Satt där ett tag o hade det mysigt, sedan gick vi in eftersom vädret va lite sådär.. men så kom nästa lilla picknick, i vardagsrummet på golvet, med filt, kuddar o massa tända ljus. Efter mera mys så skickade han mig till badrummet där det hängde en morgonrock o en lapp. jag skulle byta om till den o sen komma ut igen. Då det va framdukat med jordgubbar o grädde.. och jag fick massage! 
Sjukt fin kväll, tack:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0