Sönday

Har varit ute o lekt med Alec o Kipper nu innan frukost. Kände att jag pallar nog inte med gymmet idag både pga av träningsvärken i heeela kroppen o att jag är så förkyld som jag är :/
Så det blev en långis o så ska ja nog ta mig till solna c oxå.

Sitter o trycker i mig dom där äckligas bitarna i Paradisasken nu.. Nån måste ju äta upp dom, eller hur? Ni vet den där med lite rutor på sig med marsipan i, och snäckan med romrussin. Det är alltid som som ligger kvar sist! iaf marsipanen...
o nån måste offra sig...


Krama o pussa precis pappa hejdå oxå, han ska bege sig ut på äventyr nu! det får ni kanske veta mer om sen ;)
Stolt dotter är jag iaf! Hur det än går! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0