när man behöver det!

nu har jag fått lite nya krafter! Det hjälper att skratta. Men då ska det skrattas på riktigt annars hjälper det ju inte ett skit.
Men det har jag iaf fått göra ikväll!

Det är bara så, just nu behöver jag folk som verkligen puschar mig till vad jag ska göra. jag behöver nån som uppmuntrar, hejar på lite extra o tror på mig. Annars så lägger jsg ner fortare än.. ja, fortare än jag äns hunnit tänka tanken iaf.
o nu kom jag iaf till ngt jag faktiskt innerst inne älskar. DANSEN! Kanske ska börja på en liten 6veckors kurs iaf, på QuickandQuick, där syrran dansar.
Även fast jag inte är så duktig längre så är det ju sjukt kul.. o så borta var jag ju inte. Hängde me rätt bra ändå.. o Jiven, aldrig dansat förut men uuuhh det gick bra tillslut! Riktigt kul o att se Johan tagga till lite var oxå kul! :D hahha.. Ja, dom skratten var faktsitk väl behövda:)


Nu ska jag nog krypa ner i sängen, om ett tag.... Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0