talang!

Har sprungigt runt o fixat lite här hemma idag. Mår mkt bättre! Låg nämligen o spydde igårnatt, fick inte i mig så mkt mat igår men idag är det bra igen! Fast mår ju lite småilla ibland men de gör jag ju typ alltid så inget nytt.
Men har dansat till musik, städat lite, packat, o fixat me grejs...o här får ni nån liten fin bild från nån timme sen.. Hade lite kul me camen o så skulle ja visa lite hur smidig jag var, lr en speciell sak igentligen. Men nej det blev inte så bra, va lite svårt att få en bra bild me en seg webcam;)

o där ser ni ju oxå hur min soffa ser ut... iprincip 27 av 30 dagar. eller nej, det brukar vara värre?

 

Nu kom pappa hem, men vända vid dörren för att köpa pizza o sushi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0