Snart ännu mer sjukdom på G, lr?

Sitter här o rockar till lite music, o drömmer mig bort till sommarn. Jag har så mkt planer o ideer jag vill göra asså! Kanske vore en ide o jobba lite då kanske?

Pappa ringde nysso meddelade att han nu ligger väl behållen på ett hotellrum i Gbg. Me storbilds TV o grejer. Lyx vettni! o Mamma kom precis hem o meddela att ikväll kan vi vänta oss vinterkräksjukan här hemma.. haha nejmen. Alla syrrorna(Hon jobbar som sjuksyrra för er som inte vet) på hennes jobb i princip har åkt på nån kräksjuka under natten.. och inkubationstiden för mamma är nu lagom till, inatt. Så får se om hon blir sjuk, och om det är min tur efter det? Ska hålla mig på avstånd ikväll!


Kommentarer
Postat av: Niklas Söderberg

Sluta bli sjuk :D

2011-01-11 @ 21:58:59
Postat av: Hedda

jag försöker, tro mig ;P

2011-01-12 @ 12:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0