Nu kör vi!

Hej å hå, nytt år!
Kanske borde bli ett nyårslöfte att uppdatera här oftare........ Ja?

Borde kanske köra en liten genomgång av den här julen nyåret på riktigt eftersom jag är så himla nöjd med allt!
Julaftonen va den bästa på länge. Tjaffs o bråk hör väl till men vi hade ändå så himla kul när vi va ma kusinerna.. o utgången dagen efter va grym... o ja, jag är bara så nöjd med dom dagarna! O Nyåret firades hemma hos mig. och jaa, jag tror det är fler än jag som är ganska nöjda med den kvällen ;)
Jag dansade hela kvällen igenom med Kusinen som va lika taggad, nytt folk kom o alla var sjukt trevliga! inte en ända människa jag inte tyckte om! och alla funkade bra tillsammans. o den roliga stunden då jag insåg att väldigt måna hade fått sin nyårskyss.. eller sin "nyårspartner" haha, gulligt vare iaf!
De flesta rullade väl hem runt 6tiden tror jag, o ytterligare några vid 7-8. o Typ då kom andre o vi satt ett tag i mitt rum o snacka massa skit o garva så att magarna värkte med Emmi o Jenny som sov kvar. (Okej, Andre låg mest o försökte vila..)


Men nu, en fråga? Bara undrar om ni dom flesta som läser är vän med mig p fb? Jag gissar ju det... men tänker lite me bilderna. Om jag ska lägga upp allt här igen lr hur ja ska tänka? Glad om ni skriver ett ja eller nej i komentarerna bara ;)

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag läser lite då och då, och är inte vän med dig på facebook ;-)

2011-01-07 @ 22:17:39
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Millan

Jag läser lite då och då, och är inte vän med dig på facebook ;-)

2011-01-07 @ 22:18:17
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0