Natti.

Duktig har jag varit idag.

Långpromenad me Alec, Solna c med mamma för o byta julklappar. Stan o kolla lite reor o kom hem med lite smycken. Tog en macka på Sandys o åkte hemmåt. Lagade mat till hela familjen då Syster o Lorentz oxå är här. Tilloch med förrätt blev det o sen så va jag en så snäll syster att jag lagade lite mer mat nu på kvällskvisten så att syster skulel få till matlåda imrogon. ÅH så snäll jag är VA!? ;O

o såklart så satt vi bänkade framför Lets Dance!

 

Ne, nu försöker jag komma på ett sätt att bli trött.

Om jag ska hinna med det jag ska göra imrogon är de bäst om ja vaknar innan 11 och är hyffsat pigg.

 

Pussogodnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0