Morsning!

med vem, löd mitt samtal såhä igår? ;

- Ne, nu ska jag hoppa i säng.
- Ok, jobbar du imorgon lr?
- Ne, men ja pallar bara inte vakna kl 11^^



Jag ställer klockan på iaf 10, men så snoozar jag ändå fra mtill strax efter 11! Duktig tjej.

O tur är väl att jag har läkar tid idag. För jag känner mig nämligen snäppet sämre än vanligt. Kanske för att jag glömde att ta min Kan Jang- shott igår? vem vet.
Har iaf en lång tid. För jag har ganska mkt att ta upp. Hela min kropp verkar fucked up lixom. Inget är sig likt iprincip, o så här ska det inte vara! Sköterskan tyckte tilloch med att jag skulle ha med mig en förälder, för fyra öron hör ju bättre än 2. Så att jag inte missat ngt viktigt. o två munnar pratar bättre än 1;)  höhö


Men annars idag så borde jag ta tag i en del här hemma.
o efter läkarbesöket så blir det middag i stan med mamma o pappa o efter det... utgång? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0