lär dig leva



Skulle väl inte säga så mkt igentligen. Mest godnatt.
Nån som har ngt tips som gör att man blir trött?

Har suttit vid datorn hela kvällen o kollat igenom gamla bilder. Så himla kul o massa roliga minnen kommer fram.
Men framför allt så saknar man det ju. Ja såkalrt man gör.. men varför ska man alltid längta tillbaka til ldet som va då?
Okej, jag har några anledningar. Men nånting måste ju vara bättre idag än som de va då? Man måste bara komma på det så man kan uppskatta nutid mer. Vi måste lära oss det. Jag måste lära mig det.

Funderar på att lägg in lite videos som jag hittade oxå. Så finns det ju vissa som jag igentligen vill slänga eller absolut inte visa upp, bara för att.. för att jag ska vara så jävla stolt. För att visa att inget lr ingen kan såra mig.
Kan jag inte bara släppa stolteheten nån jävla gång?? Nej för då tar du åt dig för mkt. men alla vet att alla såras och får inte allt man vill. Det var faktistk dom orden, precis dom orden som drog ner mig på jorden, med en riktig jävla smäll i November. Det var då jag insåg verkligeheten, hur den verkligen ser ut. Att jag kan inte få allt jag vill, hur mkt jag än vill o fantiserar om det. o Plötsligt blev allt bläcksvart.

o jag insåg att jag hade levt i min egen verkligehet... helt ensam.



Ja, Godnatt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0