Farbror vov-doktorn.

Sitter o lyssnar på Tarzan-musik o läser bloggar.. snart sova! sjuuukt trött.

Idag har jag Varit dukig. lr både och då. Var o tränade ett pass på friskis. Himla skönt vare. Men innan det så kom CG hem till mig vid halv åtta tiden då jag skulle va lite hundvakt åt Elsa. Cg va kvar ett tag innan hon skulle iväg o strax efter hon gått så gick jag o Elsa ut för att möta Ted o Devil.
Det gick faktiskt ritkigt bra! Devil en stor Schäfer, och Lilla Elsa en kaxig liten staff-brud. Gick jätte bra som sagt, tills Davil fick nog o sa ifrån. Han va ju inte van o ha en envis tjej kämpandes med att ta bollen hela tiden, runt honom.
Så en gång rök dom ihop. Men sen va allt somvanligt igen bara att Elsa hade liite mer respekt. Men en riktigt läpp piercing blev det:/ Såg inte alls så farligt ut i början, o de va de ju inte heller. Men vi gick in strax efter det, jag lämnade Elsa hemma med Mamma när ja åkte o tränade o när jag kom hem så blev jag glatt välkomnad. Men när vi satt o gosa så såg jag att de va lite djupare än jag trott.... Det var ju verkligen mpå gränsen men det blev veterinären iaf för att sy några stygn:(

Men annars så har allt gått bra idag! :P

hm ja.. sovdags lr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0