"dagen efter"

utgången va ju inte mkt att hurra för. För det blev nämligen ingen. Det blev lite cider o vin och tunnelbana in till stan men där slutade det.
Va ju sjukt taggad så försökte få tag på folk.. man kunde träffa utan att betala 120kr. (börjar känna mig som en fattig student snart:( har ju pengar änsålänge men bara en tidsfråga om jag inte börjar jobba snart...)
Men inga jävla svar.. eller dom svaren ja fick va mest dryga o idiotiska. o Först när jag valde att tralla hemmåt DÅ får jag massa roliga svar från trevliga människor. Alternativ om efterfester och taxi in till stan.. men då va jag ju redan hemma o det var inge kul längre. Hörrni, bättre tajming nästa gång då? ;)


Kommentarer
Postat av: Fredde

Ja fan! Skärpning ;)

2011-01-06 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0