choklad är farligt för hälsan!

Gymmet va kul, sjukt kul! Jag höll på att kissa på mig av skratt flera gånger! Så va nästan lite svårt för mig att träna på riktigt. Som jag sa, mer skratttränin/terapi än konditionsträning som jag hade tänkt;)
Men vi gör ett nytt försök imorgon. Då går jag på ett pass och mamma kör lite i gymmet själv. Och går på rullbandet.... hahahahhaha!

Jaja, det tråkiga med att jag tränar så mkt och äter ännu mer godis är såklart att jag inte märker nånskillnad. Så nu har jag tillochmed tagit ut den där stora 1kg chokladasken och lagt den i mitt gamla rum och stängt dörren. Men tror ni dörren va stängd länge lr o asken orörd? neeeeeeee...


eeh, nya tag imorgon!
Nu är min kära danspartner, (ja, jag säger så för låter mkt coolare. inte för att han äns är det på riktigt igentlgien, ÄN. men jag får väl smöra lite.. Han kanske ska få ngra bitar choklad?) på g hit. Imorgon är det upp, äta stoor frukost, dansa Jive(?) haha o sen iväg till friskis igen! and later får vi se va som händer..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0