zzzzebra ränder.

Det är en del som förknippar mig med zebror. Ja alltså mönstret. o Djurmönster överhuvud taget men speciellt zebra.
Det har nog att göra med min lilla Zebris som jag vägrar skiljas ifrån. Vi är oskiljaktiga helt enkelt! Haft honom sen jag var 5år. O ja, jag älskar mönstret, samt alla djurmönster, tiger o leopard e ju skitsnyggt!

Men ja.. nu är det iaf så att snart ska min Tv upp på v'äggen, och det är väl lika bra at sätta igång med min tråkiga gråa dör som bara är ful! Jag vet vad jag ska ha i den men vilken färg den ska vara är jag osäker på.. Men nu vet jag nog att jag ska måla den iaf, OCH... hur coolt vore det inte att måla Zebra ränder!?!?

Så nu har iaf mamma vart iväg oxh köpt spackel och sandpapper som vi måste börja med eftersom det är lite skruvhål och sådant. Men snart så ska ni få se en förvandling... ;)

Ni ska få en före och efterbild.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hallå varför köpte du spackel mm? Jag har ju kontakter på den fronten ;p

2011-02-21 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0