you are my sunshine.

Fan va jag är trött.. redan vid 19tiden satt jag här som en zombie... Har ju inte äns tränat idag. Shopping tar väl på energin oxå^^

Va ju i Liljeholmen idag med min bästa vän! Va länge sen vi sågs så det behövdes verkligen! Vi fikade och gick o affärer.. o hennes lilla kille drack upp hela min smoothie! Ska väl mer säga tack för hjälpen;)
o vi träffade hela tiden andra morsor, det verkligen kryllade av dom! tänk o själv få gå runt med en liten filur i barnvagn o heja på alla andra vänner som kommer med sina ungar. Det låter så underbart! o längtade verkligen själv tills jag får en liten grabb lr flicka. men det är långt dit. o ja.. allt det där som itne är så underbart med barn.(de kanske låter fel, men det mer jobbiga) allt jävla ansvar.. .det längtar jag väl inte så jätte mkt efter.

Bestämde mig ju somsagt att jag skulle iaf komma hem med ngt. o det gjorde jag! Blev lite små grejer på H&M o gina...Ringen bland annat!

Imorgon blir en najs dag iaf! ska väl försöka komma iväg o träna. För det här med nyttigheterna har ju verkligen inte gått nå bra nu kan jag säga! FAN, fika två gånger i rad, o så blire utgång imorgon oxå.

Ska möta Emmi inne i stan, käka middag o ta nån öl, sen möta upp 2st Mr.X o bowla.. o sen får man se va som händer efter det. Kul kommer det nog bli iaf.



men nuuu är jag död. bums i säng med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0