Harmoni i själen?

Det här med att kunna duscha normalt, i VARMT vatten här hemma har jag fortfarande itne vant mig vid.. det är fortfarande jobbigt att få o duscha lixom. Man vill inte o orkar inte.
Men så märker man att det är inte så kallt längre... o så står man kvar i en halvtimme, Minst!:D


Idag har jag iaf varit lite duktig.
Tog en promenad till Polis stationen för o hämta en blankett så att jag så småningom kan söka jobb på dagis. Så nu är det gjort iaf.. men så kommer typ världens bästa Blixt o hjälper mig o typ fixar jobb på tio minuter! Okej jag vet ju inte om jag får det eller så.. men ändå :D Snacka om att jag är glad!

Men så är det ju alltid ngt....... som ska förstöra den glädjen. Från att få energi till att springa i 14km/h , hoppa runt o dansa som en idiot o inte kuna sluta le o sjunga till att bara vilja gråta. Tack för den lixom.

jag idag iaf.

o mm, har ju färgat håret , för ni som inte visste.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Världens bästa blixt vet jag inte :p men är inne i ett litet stim nu :) Hoppas det går vägen, men det är nog inga problem. Det är ju du :)

2011-02-08 @ 18:12:42
Postat av: Hedda

det är ju jag lixom;) höhööö:P

men jo himla bra är du iaf!

2011-02-08 @ 23:36:04
Postat av: Joakim

Ja, att det är du säger jag inte i mot :)

2011-02-09 @ 19:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0