Morrn

Jag ska börja att tacka Therese för att du väkte mig imorse med ditt sms!;) annars hade jag nog soovit en bra stund till, lr kunde jag hoppats iaf.
Meen igår va grymt iaf!:) Lille Jenny ringde påväg hem från Åre, då hon igentligen skulle åka till en liten gård ute i skogen men ägaren till den gården hade inte så bra koll på hur man svarade i telefon just då, så det blev att sova här. Alltid välkommet ju men då fick jag ändra mina planer lite eftersom man var tvungen att stå med på listan på Puben jag skulle till:/
Så jag fic åka dit o träffa ett härligt gäng med en liten Weise oxå! ;D den ni.. ja jävligt kul hade vi, även fast Weise hade jävligt svårt att hålla i glasen! :P Men åkte iaf därifrån vid 00 och mötte Jenny, vi åkte till Metro o dansade hela natten! :) Ja, va där vid stägning, tog en taxi till Lobby men gav upp ganska snabbt o åkte hemmåt.



Nuu sitter jag här, o väntar på att jenny ska vakna. o ska väl jag snart åka in o förbereda vår kinesiska middag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0