stolthet!

Det är verkligen världens bästa tjejer! Mina absolut bästa vänner!

o Varför jag älskar dom så mkt? För att dom är så jävla grymma! o jag är så himla stolta över dom båda!

Dom är båda två starka personligheter och säger och står för sina åsikter, o vad dom tycker o tänker. Dom går sina egna vägar,  dom gör som dom vill. Ja, dom är så speciella båda två. Har inte träffat några som är lik nån av dom.

Jenny, är en eldsjäl och gör precis som hon vill. Betyder det att hon måste åka till Afrika imorgon så blir det så. Hon har starka åsikter om mycket, men accepterar ändå alla andra som dom är o vad dom tycker. Vegan, och är så insatt i det och ja, har så mkt eget ansvar på sina axlar men klarar det galant! Ingen brud man kör med nånstans!

o jag vet att vart än i världen lr svergie hon är så kommer vi alltid vara vi två! För det är så och går inte att ändra på. Vi lyckas inte iaf ;)

 

o Min älskade Emmi. En riktig Milf som jag älskar så att det gör ont ;) En viktig del i min vardag som gjorde att jag mådde bra var våra obligatoriska msnkvällar. Varje kväll satt vi och diskuterade allt mellan himel och jord. Ngt var lixom fel om den andra inte var inne.  Även fast du itne har ngn dator längre så vet jag ju att du finns här!

Om jag ska ut så är det dig jag vill ha med mig, vad jag än ska göra så är du den första jag har i åtanke att ta med! Vi äger på dansgolvet, vi äger på krogen, vi äger allt! så är det bara! Vi är bäst tillsammans. Hon har oxå attityd men på ett så härligt sätt. Och ansvar.. är 22år och lever det här livet, jag kan inte göra annat än att beundra henne.

 

 

 

Men jag är verkligen så stolt över dessa tjejer, att det är Mina bästa vänner. Speciellt när man ser hur andra faktiskt kan bete sig. Jag vet att jag aldrig kommer behöva skämmas för nån av dessa två. (låter som en mamma till två små barn, men jag känner verkligen att jag är stolt över att vara dom så nära.)o nu menar jag inte pinsamma grejer på fyllan för så SKA det vara! :D

Dom är trevliga, artiga, det är inte en stund lr plats i världen jagkänner att nej, dit skulle jag inte kunna ta med dom. Dom är så lätta att tycka om och funkar med alla människor. Känner bara hur lyckligt lottad jag är.

Tack tjejer <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0