so you think your dream is over?

Igår jobbade jag från 11-16. Var ett kul pass men liiite för jobbiga ungar. Men hade kul ändå!
Tog en prommis hem o så blev det ost fondeu till middag. va väl helt okej^^
Kolla solsidan och efter deeet tog jag premiärturen på springbandet. Sprang i 20min o sen så kom jag på att vi hittade mina gamla skivor så jag satte på några o då fick man ny energi. Så jag dansade runt/tränade i ca 1 timme iaf. ^^

Idaag så ska jag försöka vara lite duktig och fixa saker som ska fixas lixom. Men jag gör alltid ngt annat än just det som måste göras så vi får ju se hur det går^^


o fresten, hallå Dilba på melodifestivalen! Va itne den skitbraaa!? annars var jag inte så impad förutom Dannys som va grym. Men det kunde man väl nästan gissa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0