powerwalk


I know.
vissa tycker vi e sjuka i huvudet o det gör jag med. Det första jag sa till Jennifer när vi möttes 06.15 vid dagis för en powerwalk imorse va "det här är fan inte normalt!Men ojojoj vad vi är duktiga!

Vaknade tillsammans med klockradion av ett sms från J "Vaken?". Jag väntade med o svara för jag kände veeeeerkligen inte för att ta mig upp ur sängen! Men så tänkte jag... ne då kanske hon blir ledsen, vi har ju bestämt. Så några minuter senare skickar jag iväg ett "Jupp". Men ack så fel jag hade, hon blev inte alls glad! fick tillbaka "FUCK, då måste jag gå upp ur sängen ju!" hahaha

Jobbiga blir nu bara ikväll, för nu kommer jag inte kunna somna igen. Jag ska dansa ikväll o får väl hoppas att ja orkar hänga md^^ o juste, vi ska ju tillochmed hoppa upp en grupp o prova en lite svårare. För förra gången så kom vår lärare fram till oss o sa att hon tyckte att vi borde ju absolut börja tävla!:D
Vet inte om jag vill, men känns bra iaf. Kul att höra att man är duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0