Lista.

När vaknade du imorse?
11:30. intehelt okej :/

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
lite på hur dagen skulle bli..

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Ända jag snackat me i telen idag är mamma. de va om lite info om hennes träning och helgen.

 

Vilket humör är du på?
Helt okej!

 

Vad har du på dig just nu?

mjukisbyxor, linne o kofta.


Har du ont någonstans?

Liite ont i huvudet, men jag lever.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
hamburgare tror jag^^ lr smörgåstårta! guuud va gott! lr prinsesstårtan som står på balkongen ;)

Hur mycket var din senaste lön på?
998kr..? haha!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Tanken var att köpa en drink på hotellet i lördags, men det gick inte så bra... tack jocke! :)

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

fejsan!

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

Jag har varit himla duktig idag tycker jag! Fixat lite me banken, städat.. lr ja, asså dethändes som om det var skit mkt! Lr jo, fyllt i lite viktiga papper oxå. o jag ska städa liite till, o sen är väl målet några kilometer på bandet. Men först sova!...

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Tror de va Seek Bromance.

 

Varför ska man läsa din blogg?
För ATT lixom!

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Tror jag var på gymmet faaaktiskt;)

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Får väl hoppas.

 

När fotade något senast, och vad?

Igår, Bevis material att jag o Therese varit på Olearys! eller utanför iaf^^

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
haha viiilka pengar!?

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

skrivbordet o massa annat skit.

Vad tror du att klockan är?

sist jag kollade va den 15:30 typ.:O uch hatar att gå upp sent!

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
skulle fråga någon, om vad han/hon verkligen tycker om mig. utan en endaste liten vit lögn lr förvränging:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0