jag och syster i omklädningsrummet.

Jag o Mickan går in i omklädningsrummet för att byta om innan dansen. Hon sa tidigare att hon faktiskt lånat en av mina oversize tröjor som hon hade på sig.. (inte ofta vi berättar för varandra)

Jag: Mm, snygg tröja det där.. men jag vill ha tillbaka den sen!
Mickan: aa, men jag ville bara använda färdigt den, den låg ju i min garderob nu.

Hon tar av sig den o har ett linne under

Jag: ÅH, den där känner jag också igen!! Vart har den varit dom senaste månaderna!!?
Mickan, försöker se förvånad ut: Men oj.. den hittade jag i min garderob.. ;O *hihi*
Jag: Aa.. den vill jag också ha tillbaka. har letat efter den i några månader nu.

Mickan fortsätter byta om..

Jag: OCH DOM DÄR BYXORNA KÄNNER JAG OXÅ IGEN!! Jag undrade just vart dom hade tagit vägen, dom försvann direkt efter jag köpt dom! *Grrr*
Mickan, försöker se ännu mer förvånad ut: Men ojojdå! Ja, dom hittade jag också i min garderob......

Båda brister ut i gapskratt!



Men det jobbiga med det här är ju att vi itne bor under samma tak längre. Så nu när hon TAR mina kläder så är dom några kilometer bort!! Ajabaja! Kanske ska begära hyresavgift?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0