impuls jobb!

Mötet imorse blev ju ganska Fail.
Jag mötte Ted vid cafet för frukost, vi tog tuben o åkt mot stan o gick till den adressen det skulle vara. Men? När vi kom dit så var det inte ritkigt ngt möte där? elelr asså. det va ju en sån där stor port med massa olika saker o företag som hade kontor där. o man var tvungen att ha kod lr ringa nån av företafen. men ingen av företagen hade med dt här o göra o inte stogd det nån liten lapp om det. så vi gick runt o leta efter sverige huset istället man ja, det gick inte så bra... hahah SÅ, för på vägen in till stan så ringde rektorn för råsundaskolan;) Han ville att jag skulle komma o vikariera i en klass 09-17. Förklarade hur läget va men han ville ändå att jag skulle komma så fort jag kunde sen för dom behövde mig.
Så för mig var det ju bara att åka dit direkt.. Hela dagen var jätte kul.. tyckte tilloch med att skolmaten var god! eller ja, god o god. skolmat är ju skolmat, men det var hela skolgrejen blev jag så glad av, vilken nostalgi!
Ska tillbaka o jobba imrogon oxå men vet inte om jag kommer hinna äta lunch i skolan då, men hoppas haha!

o en lite rolig grej va.. När jag kom på morgonen så sade rektorn att jag skulle ringa honom så skulle han komma ut o möta mig. o vem står inte där? en gammal fritidsledare som jag haft i stenbacka! Eller han var mest i B-klassen men ändå.. var lite otippat! haha jg berättade det senare under dagen, för han kände inte igen mig alls o vi började prata på en del. haha roligt vare:)


ja men nu är jag iaf helt slut! Åkte ju direkt från stan oxå. o jag hade lixom klackar o tunna jeans. Lyckat;) för jag fick nämligen ta rastvakten på eftermiddagen. Kaaaallt blev det... menmen! :)

Nu är det matdags! sen kommer jag slockna i soffan ganska fort gissar jag. Tack jocke återigen;)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Rastvakten? Hahaha gick det bra? Eller var du tvungen att vara med och bygga en koja? Den åkte jag på sist :p

2011-02-09 @ 19:47:16
Postat av: Hedda

hahahaha:D nee faktiskt inte, men dom ville att jag skulle spela fotboll^^ fast sen hitta dom ingen boll så då gick dom in:P men jag har ritat typ 6st prinsessor idag till alla flickorna ^^

2011-02-09 @ 21:05:52
Postat av: Anonym

Snäll du är :)

2011-02-09 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0