hon den där.

Nu har jag fått i mig lite frukost.
Funderar fortfarande på om ja ska sova lite lr inte... blevjättetrött men nu vakna ja till när jag kollade genom lite gamla videoklipp haha!

ååh jag längtar till torsdag då ja ska träffa Emmi! Va sååååå långe sen känns det som? en liten hyllning till den bruden iaf. Jag har börjat tappa allt igen.. vad gäller träningen oxå, men så ser jag att hon ska iväg o träna fick lite mer energi då.
o jag är inte så bra på att visa det men jag älskar dig! vill lixom att du ska veta det även fast jag kan va så frånvarande i bland. världens grymmaste vän<3
du är en av tre människor som jag lixom kan säga det till och mena det. punkt o slut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0