hetsäta?

Sjukt seg dag.
Men tog arsel ur vagnen just eftersom CG skulle komma hit o färga mitt hår, så va tvungen att ha köpt hårfärg innan, men så va hon tvungen att åka hem o tvätta ist! Tack lixom! haha nejdå, ignen fara alls. Shit, när man bor själv så är det ju så.. Man måste prioritera sådana där extremt tråkiga men viktiga saker. Shit, undra hur de kommer gå för mig? Vill inte äns tänka på det om ja ska va ärlig.

Nu har iaf jag o mamma precis slängt ihop en pizza, sådär snabbt o lätt! ;) Så snart ska jag äta så att jag år illa. och sen gå ner o köpa en 200g choklad kaka, en mjuk pepparkaka och några rullar ballerina kakor, speciellt den där med kladdkaka!! nån liten riktigt kladdkaka kanske slinker med oxå.



Eller inte.. men jag skulle ju önska. Det får fan räcka med pizza ikväll!
Men om jag inte skulle jobbat imorgon så skulle jag därimot utmanat nån på shotrace ikväll.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Åååå nu blev jag grymt sugen på choklad.



Du har nog väckt tjockisen i mig ;)

2011-02-24 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0