Helgen.

Hur va  helgen då? Joda, helt okej!

Mysig släktmiddag på fredagen som följdes av utgång med kusinerna. Så glad över att jag har den släkt jag har. Tycker det är så tråkigt med folk som tycker att släktmiddagar är en plåga, o suckar över varje jul då man måååste umgås. Men jag älskar mina kusiner o är så glad över att vi har den relation vi har!:) Bodde ju hos dom iprincip varje helg när vi va små..

 

Jamen iaf så joinade fröjd + en polare ut oxå. Hade kul, o köpte donken på vägen hem så satt o käkade vid 05 tiden när jag kom hem.

Lördagen var väl ganska så seg men jag kom upp iaf efter några timmars sömn. Gick ut på hundpromis me Blixt, eller vi höll till i hundrastgården o Alec blev sååå ägd av en ungtik hahha! :D Tog nog lite på självförtroendet där ;)

Sen kom iaf Johan o tanken var att vi skulel repitera dansprogrammen inför idag då vi skulle gå på coaching. Men.. haha då hann min trötthet komma på riktigt. Så blev mest liggai sängen o glo tv.

 

Meen idag så gick dansen helt okej iaf. Vi kom igenom hela samba programmet och nu sitter det! :D Annars idag så har jag faktiskt jobbat 11.30-17.30. O tack till Frida som tog min sista halvtimme:) Annars hade jag aldrig hunnit itll dansen.. inte för att vi gjorde det heller haha, typ en halvtimme sena eftersom vi inte fick låna nån bil men vi hade missat allt om ja inte fått komma iväg lite tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0