Hela du är ett mysterium.

Uch är jätte trött.. så orkar nog inte skriva så mkt. Men lite bilder kan ni få iaf.

o jätte Tack till Johan o Johan som ställde upp o komma hit som bärhjälp när jag o mamma fick ett litet ryck sådär på lördagsmorgonen åkte iväg o köpte ett löpband. Kändes lite fel lixom.. Bakis o seg o ville bara ha bakismat o ligga i sängen. men så blev det ett löpband iaf o både killarna ställde upp så jag är jätte tacksam! Himla tur att man har sånna grabbar till vänner;)
Satte ihop den gjorde dom ju oxå, o sen blev det pizzamiddag tillsammans som tack.
Nu jävlar ska jag bli fit!



Igår var jag ju iaf på bowling date. Dubbeldate. haha! o jag är ärlig när jag säger att jag skäms att jag jobbar på en bowlinghall! Lite borde man ju kunna men njaaa.... iof så tror jag faktiskt att det hade lite o göra med att jag druckigt några öl oxå. Vi skyller på det tycker jag!
Annars tycker jag kvällen blev ganska kul. Daterna gick väl inte så jätte bra men jag hade kul ändå!
Jag o Emmi dansade, Joakim Blixt kom dit så hade sällskap hela vägen hem sen oxå + att vi stogd o snacka i några timmar innan vi gick hem så kom väl i säng vid 07^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0