Hejhopp.

Dagen har gått åt till dans. Typ.
Va inte på ngt bra humör alls idag igentlgien, så kände att de jag ville göra idag var att köra slut på mig själv på ett träningspass. o så blev det. o Tur att Mika's ligger  brevid så Johan joinade med dit, för att köpa nya latino skor:) Jag provade oxå men har inte lust o lägga ut en tusen lapp för det, just nu!

Men så nu är det bar aatt tare lite lugnt hemma. o sen så komemr syrran hit efter dansen o hämtar mig o Alec för att åka hem till dom. Tanken är att de ska bli lite högskoleprovs-plugg, sova över, powerwalk o gourmet frukost imorgon. Men jag funderar på om ajg ska försöka ändra lite på det, att ikväll blire mest film tittande, o lite mer plugg imorgon efter frukosten, o innan jag åker o tränar med mammsen.
Men vi får se, ska ta o fixa ihop ngt litet gott o äta ikväll iaf.

Syster och Andreas på Pallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0