Godnatt.

Inte bästa humöret nej.. men aa.
Dansen gick okej. Eller tror jag ? Johan sa det iaf, haha. Men vi körde igenom alla danserna, o rumban o slowfoxen har vi inte varit med på så där va jag ju liite lost. Bara extremt trött på min jävla cp nacke!
Menmen.. jag känner att jag typ skulle vilja ta privatlektioner redan nu bara för att komma ikapp dom andra, så vi är på samma nivå, eller att vi lixom kan själva programmet! Känner ju hur pinsamt det är när jag bara står där o inget fastnar! Suck!

Men, nu ska jag nog i säng.. Ska upp tidigt imrogon. lr, haha tidigt..? Har blivit så jävla lat nu när man inte gör ngt.. jag o mamma ska iaf åka hemifrån kl 10 för att åka o träna. Vi ska få en gyminstruktör med oss, därför vi måste passa en tid.
Sedan så ska jag möta Nickals nån gång runt 18 o börja dricka öl... jag har ingen aning om vart den kvällen kommer sluta. Sedan blire utgång på fredag, eller en studentpub är det, och sedan på lördag blir det ännu mer alkohol. Vart o hur vet jag inte, men ngt blir det! Puh, det känns lagom bra när jag äntligen kommit igång hyffsat me träningen, men ääh.. o ja, får se hur pigg jag är på söndag kväll då det är dans. Ska kanske ta ngt glas vin innan lektionen så man vaknar till lite, haha kan ju kanske behövas? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0