Gårdagen.

Vaknade ganska tidigt av mig själv.. skönt, men det va ju inte så kul att se ut. Fortfarande snöstorm?! HAHAH Emmi kan intyga hur fin o glad jag var efter igår. Gick nämligen i snöstormen när jag skulle hem efter jobbet, hade vinden i ansiktet i ca 25 minuter. Jag var inte vacker!;) Kändes som att jag hade duschat.

Ja, igår fyllde jag ju år iaf. Fick ingen sång o tårta på sängen men det borde man ju kunna klara sig utan när man är 21 tycker man?
Blev iaf en överraskningsmiddag som inte blev så mkt av en överaskning! haha, mamma hade ringt hit Emmi med Adam och Qarma! Så vi hade en mysig Sushi middag tillsammans, o så fick jag öppna paket!;) Fick 4st vinglas till samlingen, en plattv, med dvd till + mickar! Så du kan vi köra kareoke här inne oxå...^^ o riktigt fina blommor av Emmi oxå!



Så jag är nöjd med dagen iaf! Att få spendera den med familj (-syster iförsej:/) o bästa vännen är guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0