...

Jag vill ringa o be om ursäkt, jag vill säga hur stor idiot jag är o säga hur dåligt jag beter mig utan anledning. Ja, men för mig är det inte utan anledning.. Jag vill skrika o slå på alla som går förbi, skrika fula ord och få någon att slå till mig.

Men jag har ingen sån människa jag skulle kunna göra så mot just nu. För nej, man ska inte göra så mot nån.. Men jag önskade jag hade , nån som kunde förstå varför jag gjorde det. Men ne, Det skulle aldrig gå för jag känner mig bara elak. Jag vill men det kommer inget.. och sedan skulle jag ändå få be om ursäkt. Men det är där det bara blir sämre för mig. För den ilskan som vill ut blir bara större när jag ber om ursäkt för den lilla del som jag faktiskt visat, att den fick komma ut. Men för mitt samvete blir det bra.


o Jag är fucking trött på att alltid behöva tänka på hur jag är mot folk, mina vänner.. Jag är trött på att inte kunna vara mig själv för att då alltid misstolkas, eller bli rädd att misstolkas!
Och jag är ännu mer trött på alla människor som tror jag är nån söt liten flicka som man måste säga söta, snälla och fina ord till hela tiden. Sluta fjäska ffs, jag vill bara höra sanningen!! Att det ska vara så jävla svårt? Jag är en människa med fel o brister, som ja, kan bete sig som en idiot ibland.. men då vill jag höra det. Raka puckar, är det jag ber om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0