Dagens kväll o morgondagens morgon i liten text.

Har precis tagit en dusch och är redo för sängen. Är lite trött nu.

HAHA hade dans träning idag.. det gick både bra o inte så bra. Johan o jag kändes oss båda ganska snurriga tror jag och hängde inte alls med i koregrafin i varken Samban lr Quickstepen. De nya stegen vi lärde oss gick in men inte själv programet med ordningen på allt lixom, de gick åt helvete haha.. Men vi har ju precis hoppat in i den gruppen så såklart vi inte kan allt, eller hur?
Men ni som sett ritkigt duktiga par dansa quickstep vet att det är lite action:) o vårat nya steg där var en av de där små hoppen! Skiit kul! men vi är ju det ända lite yngre paret i gruppen så det vart väldigt mkt skratt  hit o dit. Alla hängde ju inte ritkigt med.. fast jo, alla va duktiga ändå o gjorde så gott dom kunde. Men jag tyckte det va kul när de gick lite fort, men va inte ritkigt berädd på tempot när musiken sattes igång men det gick fint!
Får se vem som sparkar vem på smalbenen nästa gång? ;)

Men ne.. nu ska jag nog hoppa i säng. Ska upp o vara nere i centrum vid 08 och möta Ted för frukost. Sedan ska vi iväg på ett litet infomöte;)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0