bjuder på det här! XD

Hahaha.. jaaa, jag va inne o kolla på lite gamla bilder på solna sportdansklubb. Fyfan va jag skäms! men uch så kul det är att se!
Har ju somsagt börjat dansa igen efter X antal år. Började typ dansa show när ja va 6 år.. o sen när ja va runt 10-11 tror ja så började jag med 10dans. Men sen så slutade jag med alltihop efter några år. Idiot man är.

Men nu är jag ju på G igen.. o jag hoppas att ja ser lite bättre ut idag iaf! hahha Kolla.. herregud,

Här tror jag att ja va 12år kanske? jag o min danspartner Viktor på avslutningen^^

lille jag o viktor igen.

Viktor o jag på våran första o ända tävling!:P Här lite innan vi det var våran tur, får lite coaching av vår tränare Björn Törnblom. Behövdes ju kan man säga....

hahahahahahhaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0