alla <3 dag, som alla vet!

Ja, alla hjärtans dag... Jag tänker inte äns på det om jag ska vara ärlig.
Folk påminner mig om att det är alla hjärtans dag o undrar vad jag ska göra. Men vadå, för mig är det ju en vanlig dag? Har igentligen aldrig firat det.. vet inte äns om jag o min förra pojkvän gjorde ngt seriöst av det? Fast iförsej, så är det klart att det skulle vara lite orlgit o ha nån o uppvakta idag men nej, vi säger att det är skönare så här, länge leve singlarna! ;)

Men när man får små komentarer som "vad gör en tjej som du på facebook när det är alla hjärtans dag?" dåå blir man ju ändå så pass påmind om att man verkligen inte ska sitta ensam, o speciellt på fb! vilket liv man har då... då känns det lite:P haha men jag tar inte illa upp ;)
fresten, så är ju facebook mitt liv! hahah;D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken jävla cheesy kommentar :D suck..

2011-02-20 @ 12:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0