4 - Mina mål/drömmar/önskningar.

Den har va lite svårare. För jag vet ju inte alls vad jag vill göra med mit liv.
Eller. nu när jag är ung så vill jag njuta så mkt som möjligt! Jag vill resa en del, men oxå plugga.. alltså inte jobb i hjäl mig. Men pengarna behövs ju för att ja ska kunan komma ut o se världen. Menmen, vi får se hur de blir!

En dröm för mig, elelr ngt jag strävar efter är ju iaf att få jobba med människro i svåra situationer i framtiden. Jag har alltid pratat om att bli psykolog, jobba på kvinnojour etc.. Men nu så är jag ganska säker på att, JA, det är det jag vill, men inte nu! För jag tror att jag skulle ta in alldeles för mkt o må psykiskt dåligt själv utav et. o det tänker jag inte låta hända. Så om några år ska jag ta tag i det, när ja har ännu lite mer kött på benen. Tänkte ju ett tag oxå att jag då ska jobba som barnsjuksköterska först. men jag vet inte.. Det är ganska skönt oxå att inte ha ngt livsviktigt jobb lixom. Att en butik, lr förskola går lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0