3 - En favoritårstid och varför.

När ja var liten vile jag aldrig säga att att sommaren var min favorit årstid, för Hallå, jag är ju ett vinterbarn! Jagfyller ju år i Februari, så ville inte svikaden månaden.. lixom.
Men om ja ska vara ärlig så är nog sommaren favoriten. Jag tycker om  vintern oxå för jag älskar att åka skidor, och julen är ju såå mysig!
Men nej, iförsej är det första året nu som jag har haft riktigt problem med mörkret. Brukar tycka att det är mysigt men i år har jag bara mått dåligt utav det.
Såå jag hyllar sommaren!;) Vi vet nog alla varför. Man slipper gå o frysa, man kan gå ut när man vill, ta en natt promenad i bara tröja, ta en fika på en uteservering, se alla snygga människor gå lättklätt, bada och sola.. Ja, under sommaren mår man bra och är glad helt enekelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0