21?!

Tiden går fan för fort!
Asså det är då tråkigt o bli gammal. Är jag gammal nu fresten? Nu börjar man lixom gå in på 20... bar atio år till o så är man 30! :O:O
Men iaf så räknar man ju inte ner till äns födelsedag längre. lr iaf itne jag.. nyss va de nyår o Poff så är det 10de februari!

o när barnen på skolan kallade mig fröken, okej de va väl inget för det var ju mitt jobb att vara fröken, men när jag var inne i ett av rummet där 1orna skulle spela upp en teater för 6åringarna så sa dom att det bara fanns en vuxen i rummet! (för dom ville ha en vuxen som skulle vara med o spela teater, så jag var den ända tänkbara..^^)o jag tänkte först inte på att det var jag! För ja känner mig inte alls vuxen!^^ (Föresten, jag tycker verklige nsynd om barnen .. elelr, asså jag vet hur jag var när jag va liten ang pjäser o teatrar, jag säker bara FÖRLÅÅÅT till alla mina vänner o nära o kära för vad ni har fått stå ut med. Jag förstår att ni inte haft det lätt! hahaha)

Men iaf så frågade barnen mig ju hur gamal ja va o jag kom åter igen på att jag fyller imorgon. o komemr på det igen när mamma berättar med ett leende att hon ska gå o slå in lite paket.. o så skulle barnen fixa ngt till imorgon. lr hon sa ngt som jag inte förstogd. Så får se om jag kommer få nån sång lr liknande när jag kommer dit. haha hoppas inte^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0