Tillbaka i Sverige!

Det var ju planerat att vi skulle komma hem det 19de december. Men av lite olika anledningar så blev det så att vi åkte redan igår, söndag. Men lika glad är jag för då får vi ju hem vår lille kille fortare, alltså IDAG! :D o Namnet är utbytt till Enzio istället, så nu vet ni det.

Richard hämtade oss på Arlanda, körde hem mig hit där de blev middag med hela familjen! Dom hade varit o huggt gran på dagen så vi klädde den samtidigt som spotify spelade julmusik med Sanna Nilsen, Shirley o Sonja.
Slog in lite julklappar, myste med hundarna, pussade på Moje, kollade på Beck och tog ett skumbad! Trodde jag skulle däcka sen vid tolv men icke. o sov väl inte så bra när jag väl somna, men Camilla ringde mig vid  9 imorse o då vaknade jag till. Så nu sitter jag i Enzios diabed med datorn i knät;) Har varit duktig o städat undan lite i mitt rum, kläder o saker so mligger lite överallt. Det är väl lika bra o gå det gjort nu när enzio kommer, en valp är ju en valp lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0