Tihi

Jag sitter ju mest vid Robins dator här, den är lite tystar o snabbare än vad min är^^ ( men det är oxå pga den mina inlägg blir så kompakta! För det går nämligen inte att styckeindela av nån sjuk anledning :@)(jag älskar dig ändå Robin)

Inte för att han har inärheten så mkt bilder som jag har på min dator så så hittade jag lite, o jag längtar faktiskt inte efter sommaren än(isåfall typ Thailand lr nån strand utomlands) men här kommer bara massa sommarbilder!

Såhär såg jag ut i sommras.. haha hade vinglat hem till honom mitt i natten efter min kusins student! Decka på sängen direkt? Trevlig tjej^^
Efter att jag o Jennifer hade varit i Aiya Napa två veckor o levt loppan så hämtade han mig på arlande och gjorde en underbar kväll för oss! Han satte ögonbilden för mina ögon o lädde ut mig i parken där han dukat upp en picknick! o kvällen slutade itne där.. men mer behöver ni inte veta om ni inte redan vet!

Fick följa med Robins platsfarsa Richards chef ut med hans stora båt!
Heela gänget den dagen efter en god middag på en fin resturang nånstans ute i skärgården!
Mattias, Kristina,(dom vi bor hos här i Molde) jag o Robin.
höhö
I mariefred på Bao konsert med min familj.
Vi rockade på dansgolvet!
Jag o Opus myyyser i sängen!
Jag o Alec äter smultron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0