medlehavet? inte på julafton.

Asså, en liten grej jag bara inte förstår mig på... Folk som reser bort på julen!?
Visst, Robins familj + Kristina o Mattias ska ju till USA o reda runt över jul o jag är ritkigt avis. Jag vill oxå festa i Vegas och njuta av Miamis stränder o shopping. Men inte på julafton. Faster med familj brukar resa bort till värmen, en vän har åkt med sin kille på långresa till Indien, o en annan åker världenrunt med sin flickvän! SJUKT UNDERBART! Men inte på julafton?
o jag tror säkert  det är jätte häftigt o se julpyntningen i usa o andra länder, de vill jag själv göra. Tänk att se London dagarna innan jul lixom? MEN, inte på Julafton. Kom hem dagen innan lr åk dagen efter. men. inte. julafton.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0