Julbord fredag och lördag..

Nudlarna står på spisen, har rivt en morot, försööööker tagga till till jobb men det går inge vidare. Asså uch, va länge sen jag va så otaggad på jobb tror jag^^ kan vara pga att Robin iprincip har bytt yrke här. Numera står han i köket och lagar mat. Ända positiva är att han får ha en sån där rolig kockmössa.... haha ne skojja bara! :) Han är jätte duktig meen det betyder alltså att vi inte jobbar tillsammans, kan väl vara skönt det med men tillochmed olika tider:(
Så idag är det julbord (och imorgon). Han började halv sju i morse och jag kommer börja kl 17. o han slutar snart.. Fatta, han kommer gå o lägga sig klockan elva när jag fortfarande är på jobbet för att han ska upp o jobba frukost imorgon oxå, o då jag kommer hem typ 04- 05 (!?) så ska han gå upp om ca en timme. SÅ jag kommer få gå hela vägen från jobbet helt själv. o Troligen slutar vi halv fyra så kommer väl inte vara hemma tidigare än 4. SUCK O STÖN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0