Gokväll.

oj, såg att klockan va över tolv så nu är de dags för sängen. Om man ändå bara är hemma o itne gör ngt (hundpassning) så behöver man ju inte sitta uppe hela kvällen.
Har iaf haft en mysog dag med Emmi, varit i Skhlm o shoppat lite! Himla nöjd, köpte inte så mkt, men en julklapp o två par skor till mig själv! :D Ritkgit snygga! o så köpte vi med oss Thaimat hem till henne o tog ett glas vin innan vi tog sällskap på tunnelbanan då hon skulle till en polers o jag skulle hem till alla vovarna. För ja, idag ha alla tre varit här hemma. o det har gått jätte bra! så himla skönt! Man är lite på spänn, men det gick mkt bättre än jag hoppats på iaf :)
Nej, nu ska jag krypa ner. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0