bättre sent än aldrig?

Det blir såhär ibland vettni, man har itne tid för datorn. Speciellt när man har en liten skitunge till valp i huset och när man itne ritkigt har ngt skrivbord, o inte har trådlöst internet. Menmen, jag ska försöka uppdatera bättre:) Har tyvärr inte lagt in några bilder men jag lovar att det kommer, så håll ut!

Enzio, som vi döpt om valpen till ligger här bredvid mig, o jag sitter här med en fläskläpp. Tack Enzio!

Han är iaf så duktig såå vår lilla kille! Har inte bitit sönder ngt, sover på nätterna,de få gånger han kissar inne kissar han på tidningspapper och har redan fattat att man får godis när man kissar ute. (förstogd han andra dagen!) Men igår visade han sig vara väldig tuff, för tuff för att vara så liten enligt min mening, så det kommer bli hård träning med honom minsann! Även han är som en ängel mot oss.


Well, lite info vare iaf! Nu ska jag springa ner till centrum o lämna in mina skor på klackning o köpa sushi!
Ska se om jag kan få ihop till en playdate med Camilla o Elsa senare oxå:) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0