Morrn!

God morgon!
Jag sitter här på golvet med datorn.. för Robin ligger i sängen o sover. Har sovit i 4 timmar men mår bra ändå! Sömntuta han är!
Hade en kul kväll igår. Ted, Patrik o Hanna kom hem till mig, satt i köket o drack lite jäger medans Ted gick direkt på Girl drickan! Åkte sedan in till Sommar. Hände väl inte så mkt men hade jätte trevligt. Träffade Fröjd o Viktor Carlsted. Sjukt kul att träffa folk som man int eträffat på så länge o inte umgås med. Stogd o snacka ett bra tag innan vi skulle dra oss. Blev donken o taxi hem.
Jag promenerade hem till Robin o de andra hem till sig. o jag har pizza... hemma hos miiiiig! :( Funderar på att åka dra upp Robin snart så vi kan åka ....^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0