hahaaaa!

Jani.. jag hoppas verkligen att dom höll va dom sa när dom fotade och alla bilder bara var för "privat bruk". Nu lät de som värsta snuskgrejen men då mena jag facebook lixom, o inte media. som i "Sol, Fest och oroliga föräldrar"

För när jag o Jennifer va nere i Aiya Napa så kom det ett gäng sköna typer... som vi iaf umgicks med en kväll, o bodde på samma hotell. Vi hade skit kul och det var deras sista kväll så dom hade fått ledigt från TV-kamerorna..(dom var där för att filma in till en serie) o vi va igång hela natten.
Vi åkte o nattbadade. jag stannade kvar vid havet lite längre, men när jag väl kom hem vid typ.. ja, det var ljust iaf, runt 06-07 skulle jag gissa så låg dom i poolen. jag gick dit för att säga godnatt men blev islängd i poolen direkt!

Vi bada lite, sen blev hotellgubben sur så vi gick upp till deras lägenhet o fortsatte bada i deras badkar ist.. men det gick sådär med 5pers i ... höhö, så det blev o sitta o kröka vidare på balkongen ist. Tills vi fick nog o gick o la oss. Meeen, ja det finns ju gaaanska mkt fina bilder från den kvällen..

 

Iaf så ska programet ha premiär 8 september! Tror nog det blir sjukt pinsamt att kolla på, men kul när man umgåts med dom:) haha


Kommentarer
Postat av: Nicke Lindberg

Jahaja, Kan medge att dom 2 sista lediga dagarna utan kameran va jävligt härliga :), Får se vem som öste mest dårå,:)

2011-08-18 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0