Godmorgon!

Min fina kille sover fortfarande. Funderar på om jag ska överösa honom med pussar snart så att han vaknar... får se :P

Jag har iaf redan fått i mig lite frukost.. o sitter här o funderar lite. På plugg o utbildningar? att sånt här ska vara så jävla svårt.. Väntar på ett jobb mejl oxå, hoppas verkligen jag får komma på intervju! Har gått runt med 17 kronor på kortet ett bra tag nu.. för ca en vecka sedan blev det iof 38 (?) men jag kände inte att det hjälpte så mkt ändå.... Skulle bli skönt att komma in i en rutin med jobb o pengar lixom.


Men idag då, va händer? Ngt som jag fan måste göra är att typ.. städa mitt rum! Sen får vi la se.
oooch handla. haha det ända vi gör är att äta!? :O Nejmen jag har kört LCHF i några dagar nu iaf o de är lite kul.. jobbigt ibland men känns bra iaf;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0