Godmorgon.

Ska snart gå o fixa frukost.. gick nästan precis upp. Hatar att sova så här länge men ändå gör jag det. Suck.

Torsdag i dag då. No idea vad jag ska göra, lr har en del grejer jag borde göra iaf.. Annars den här veckan så har jag börjat komma igång lite me träningn igen efter alla dessa veckors "sjukdom"^^
Träffade Tobbe i tisdags oxå, sjuuukt länge sen så det kändes verkligen bra. Bästa vänner hade vi ju sagt men man får väl nöja sig med att ses nån gång i halvåret/året typ...... :/

Läste på fb oxå.. jävla fb. i Tisdags.. sjukt hur livet bara kan avslutas sådär. Träffade honom senast på bröllopet för några veckor sedan då han var toastmaster. Och nu är han död.. Det går inte att förstå!
RIP Pelle.



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det tar ju ett tag att jobba upp till bästa vänner ;) Trist att du åker bort nu bara.. Ses imorgon :)

2011-09-12 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0