Fuck.

Saknar det där enkla just nu. Eller ja... att vara där borta. Skita i verkligeheten. Nej, det var en verklighet, men en annan.
Att få kramas med den där lilla tjejen, och vara omtyckt på riktigt. Slippa alla falska spel här hemma med idioter som ljuger en mitt i ansiktet.
Helt ärligt, om det inte hade varit för mina jävla acne problem de senaste månaderna så hade jag inte varit här nu, då hade jag varit utomlands just nu. o sluppit det här.

Sluppit detta, att hela tiden kämpa med att klättra uppåt, och när man ser toppen... falla ner till marken igen.

Kommentarer
Postat av: T

Tänk om världen hade sett annorlunda ut :)

2011-04-04 @ 02:55:16
Postat av: Hedda

Säger det igen, du är sjuk :P

2011-04-04 @ 08:59:25
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0